Allround 139 - moderkort

Har du frågor om våra datorpaket eller kanske ett egenkonfigurerat eller anpassat paket? Då är det detta forum du ska använda.

Allround 139 - moderkort

Inläggav Anna Pettersson » 3 juli 2010, 07:56

Hej !
Jag tänkte beställa en Allround 139 dator. Jag skulle vilja att moderkortet har sata 6Gb/s kontakter, gärna 5 stycken och en esata kontakt. naturligtvis så ska moderkortet passa med övriga komponenter som datorn Allround 139 består av.

Jag har letat bland de moderkort som man kan välja bland, men inte hittat något.

Någon som kan tipsa om ett passande moderkort?

Hälsningar Anna
Anna Pettersson

Re: Allround 139 - moderkort

Inläggav SCORPION2000 » 10 juli 2010, 15:53

Anna Pettersson skrev:Hej !
Jag tänkte beställa en Allround 139 dator. Jag skulle vilja att moderkortet har sata 6Gb/s kontakter, gärna 5 stycken och en esata kontakt. naturligtvis så ska moderkortet passa med övriga komponenter som datorn Allround 139 består av.

Jag har letat bland de moderkort som man kan välja bland, men inte hittat något.

Någon som kan tipsa om ett passande moderkort?

Hälsningar Anna

Jag har kollat på lite moderkort med nu men inte hittat någon som passar, då det än så länge inte finns så många moderkort med SATA6 men ta o ring till support en på: 0142-80905 Telefontid mellan 10:00-17:00 och snacka med dom om dom kan hitta något moderkort med SATA6 portar då jag inte har tillgång till databasen just nu.
:ugeek:
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
SCORPION2000
Hjälpreda/SPAM Killer!

Återgå till Datorpaket